onsdag 13 september 2017

Life

Hello, känner att jag inte har mycket spännande att dela med mej av just nu i livet. Men vi lever och mår, trivs bara bättre och bättre i Vasa. Två arbetsdagar återstår och sen är denna vecka slut igen. Till helgen åker vi till jakobstad för Pernilla och Villis bröllop. Min syrra har sytt en klänning åt mej i smaragdgrönt, så den kmr jag matcha med guldiga accessoarer tror de blir en bra kombo. Så de behöver jag gå och spana efter på stan imorgon. 

Annars har vi åkt "hem" till Jakobstad varje helg sen vi flyttade hit. Men kanske programet minskar så småningom så vi hinner njuta av helt lediga dagar också. 

Lite mat avslutar vi inlägget med, goda luncher jag ätit under den gånga veckan.

Rökt rödings sallad 😍 10/10 poäng å vilken god fisk alltså. Däremot kostar den också, så inget man unnar sig dagligen 😉
Fredagspastan~kyckling🍝


Räksallad 🥒



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar