lördag 26 augusti 2017

SKÖNA HELG

För att få den bästa fredagsfelisen blev det veckostädning på torsdag. Oftast är jag sjukt otaggad att städa, men inte denna vecka. Jag hade en tydlig plan på allt jag ville städa. Insåg rätt snabbt att jag blir tvungen att skippa något eftersom klockan tickade iväg och det började bli sovdags. I fyra timmar städade jag. Känsla sen när jag var klar och vi kröp ner under rena lakan var så skön! Det allra bästa med att jag städade så nogat denna gång, är att jag kan fuskstäda några veckor framöver ;) Att sen bara få köpa choklad och njuta i soffan när det blev fredag var det bästa! 
Nu börjar det snart vara dags att stiga upp. Är sugen på att göra en riktig god frukost. Senare idag är det bröllopsdags då kusin gifter sig. /Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar