fredag 24 februari 2017

SPORTLOV

Då var denna arbets/skolvecka förbi. En riktigt rolig dag på förskolan idag. Fick också ett litet jobb erbjudande som jag tacka ja till. Kommer att jobba på förskolan varje måndag fram till sommaren. Förutom att jag jobbat har jag förstås försökt skriva lite denna vecka. Har också hunnit träna rätt bra, en riktigt bra vecka har det varit. Nu blir det sportlov eller skrivledigt som det egentligen är. Ska också försöka hinna vara i skidspåret om snön hålls på marken, det är ett tag sen sist. 

Många smoothieskålar med mysli och kokosflingor har jag ätit denna vecka. Helgen inleddes naturligtvis med Friend's mat.

Klockan är inte mycket, toffi har somnat i soffan och jag tar också snart natt. I morgon är det dags för jobb vid Frenkko. 
/Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar