onsdag 25 januari 2017

Jobb så att det räcker til

Denna vecka har jag både skola och jobb så att det räcker till. Har fått vikariera en dag på förskola och nu ska jag vikariera några dagar i syskongrupp med 1-5 åringar. Har dessutom några timmar skola men bl.a en tentamen idag, som jag nästan inte alls läst till. Igår kväll jobbade jag ett kort skifte vid Friends & Brgrs och ikväll har jag ett lite längre skifte där. Mellan jobb och skola försöker jag hinna tänka på kanden, den får bog vänta lite denna vecka... 

De ända bilderna jag hade var matbilder, men mat behöver man ju ;)


Alltid när jag har lite mer på schemat lyckas jag bli sjuk... nu har jag fått riktigt sjuk hals! Jag kan ju trösta mig med att jag ändå inte hinner träna ;)
Det bästa är att jag trivs med mina två jobb! 
/Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar