söndag 29 januari 2017

HELGEN

Så otroligt skön helg! Jag har varit halvt sjuk stor del av helgen, men nu verkar det börja svänga. Igår var jag till ishallen och kolla IFK match med nilla. Kvällen tillbringande vi framför serien Shooter. 
Vi hämtade Jenna och Messi som ska sova här några nätter då mamma och pappa är i Italien. 
Mamma som är så tuff och skidade Marcialonga loppet idag!
Pappa fungerade som vallare och serviceman till teamet. Hannes fixade också loppet riktigt bra! Vi (jag, Jenna, Marie och toffi) följde här hemma från soffan och hade samtidigt gjort en riktigt lyxig brunsch. Det var sjukt gott och en skön start på dagen.

Resten av dagen har vi suttit i soffan, sovit korta stunder ibland, kollat Chicago fire och busat med Messi. Nu ska vi strax fara och hämta Jenna från Kållby. 
Jag ser framemot en lugnare vecka än den förra och hoppas på att komma framåt med min kandidatavhandling.
/Sandra

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar